Monday 16 August 2010

Sweet 18

Semalam merupakan hari paling bahagia untuk saya...
semalam genap la umur saya 18 tahun..Maknanya saya boleh tengok citer 18 sx...
hahahahahahaa..maen2 je ....
Selalu sambut besday mesti dengan family...Ni 1st time saya sambut besday without my parents n family..macam pelik pun ada..Tapi tahun ni pun seronok jugak sebab member2 dekat uitm ni ramai yang wish kat saya..
terharu sangat,,walaupun sume baru je kenal dorang still wish kat saya..
terharu seh...=(...
Thanks la kat sume yang wish semalam...Saya terharu sangat2...
Semalam lepas habis test math, saya blik la bilik...
tiba2 ad org ketuk bilik saya, saya pun bukak la pintu...Tup2 ada orang nyanyi HAPPY BESDAY....
terharu sangat2...
dorang siap bagi hadiah lagi...
Nik bagi Cawan kiroro- comel sangat cawan tu...saya suka sangat...sudu die paling comel sekali..
Wawa, Q, Miera bagi Bear n Kad- comel tau bear tu..nama die Kapo...macam kapor sirih dah..hahahaha...
ni gambar die...


THANKS U ALL....
saya akan pastikan x akan amik scandal2 u all..
hehehehehehehehehhehehe
I Love U all.........
<3<3<3

No comments:

Post a Comment