Wednesday 23 June 2010

Thanks My Dearest Friends...

I LOVE U ALL......
nape pulak tiba2 je saya tulis macam ni....
Tadi sya keluar pergi Kajang dengan My Best Friend, which is SHUHADA...
kebetulan ada sekali AIDY and IERA...
so teman la makwe saya yang sorang ni pergi BANK ISLAM untuk bukak akaun...
lepas dah bukak akaun we all pergi la BSN ...
ondeway nak pergi BSN tiba-tiba we all di tegur oleh Bekas Banduan perempuan yang agak menakutkan...

Bekas Banduan:
Asaalamualaikum adik...saye nak mintak tolong. Saya nak pergi PERKIM, boleh tak saya nak mintak RM3 untuk tambang bas????Saya baru keluar penjara tadi...

AIDY n IERA:
Eh x tak pe lah kak...
(waktu ni AIDY and IERA dah lari dulu....tinggal la saya n SHUD)

Bekas Banduan:
tolong la saya baru keluar dari penjara tadi...
Saya ada surat dari penjara..
(akak ni pun keluarkan surat yang ade ayat2 Al-quran n dokumen2 apa entah)

dengan rasa simpati saya pun bagi la RM3 dekat Akak tu...
kesian la pula dekat die...
cuba kalau kita kat tempat die...

Lepas dari kejadian tadi we all pun pergi la BSN,,,
Shud nak keluarkan duit....
then we all pn pergi syuruk( makan) dekat Noraini dalam Metro Kajang...
sedap makanan dekat kedai tu...
we all suka lepak kat situ sebab Best la...
hahahaha...

30 minit selepas itu...

we all pergi lah jalan2 dalam Metro Kajang tu...
Iera nak beli kasut, shawl, n barang2 sebelum masuk ke UITM....
we all masuk la semua kedai yang ada...(menipu je aku ni, bukan masuk semua pun)
waktu jalan2 tu teringat nak ambik gambar pasport...
so pergi la ambik gambar...
kebetulan dah dekat dengan CZIP LEE so we all pun masuk la...

Tiba-Tiba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Abg G:
Hai Rysha.....

Me:
Eh Abg G...
sihat???

Abg G:
sihat....

Me:
Abg dapat belajar dekat mane?

Abg G:
UPSI...Rysha?

Me:
saya dapat UITM Segamat....

Abg G:
Course apa?

Me:
Dip. Perakaunan

Abg G:
Shud dapat mane?

Me:
UITM Jengka...

Abg G:
Gud luck ye...

Me:
Ok...
tq..
ok lah abg ...
gerak dulu...

wah x sangka jumpa pulak kekasih gelap...
muahahahahahahaa.....
hanye Shud je tau tentang ni...hehehehe....
lepas dah pilih barang...(dekat counter)
Shud cakap kat saya..

Shud:
Kak M ada sama la...

Me:
mane????

Shud:
tu (Shud tunjuk dengan mulut die)

Me:
Owh dah nampak dah...

sebenarnya dari dulu lagi saya n Shud x berapa gemar dengan Kak M ni...
hahahaha..
jahat nya la kitaorang ni...

tapi ada satu yang paling lawak untuk hari ini...
lepas keluar dari CZIP LEE, we all pergi la kdai yang jual barang2 macam Hot Market tu...
we all ada la ternampak beg RM 5.90...
Beg tu lawa la...
pastu tiba2 Shud cakap corak ni macam pernah nampak la...(corak bunga2)
so kitaorang pun buat je lah x tau...
lepas je keluar dari kedai tu, we all terserempak la dengan Abg G, Kak M n kawan2 die laen...
geng2 Abg G ni depan we all...
secara tidak sengaja Iera kata

Iera:
tu bukan macam beg Rm 5.90 yang corak bunga2 yang kita tengok ke????

Saya, Aidy n Shud:
mane???

Iera:
tu yang Kak M pakai...
(saya, Aidy n Shud pun pandang)

Shud:
patut la orang macam pernah nampak beg tu...
rupanya nampak Kak M pakai waktu kat dalam CZIP LEE tadi...

so we all pun gelak2 je la...
sebab x sangka sebijik gila...

actually cerita ni panjang lagi...
tapi saya dah malas nak tulis...
so setakat sini jelah cerita saya...

To SHUHADA, AIDY N IERA...
tq my dear...
I Love U All....
tak sabar nak tunggu hari Khamis....

3 comments:

  1. suka je la tulis nama trg2. ade yg bce nnt.
    hahahaaa.

    ReplyDelete
  2. x pe...
    biar org bce...
    klau bole tuan empunye name tu bce,,,,

    ReplyDelete
  3. wahh, suka ea nk dia bce.
    nnt org bg tau dia soh bce ye.
    dont worry.
    ;D

    ReplyDelete