Wednesday 23 June 2010

3 Days left =(

Wah x sangka masa berlalu sangat la pantas...
lagi 3 hari saya akan mengangkat kaki meninggalkan rumah,family n teman2 yang tersayang..
But Why?????????
pada yang dah tau buat2 x tau jela...
Hari sabtu ni iaitu 26.6.2010..sudah tiba masanya saya masuk ke alam yang laen pulak..
Which is alam Universiti..
hahahaa..
Rysha Nadia dapat masuk U...
macam kelakar pulak...
Alhamdulillah...bersyukur Rysha..
rezeki Allah nak bagi...
So hari sabtu secara officially nye saya akan belajar di UITM SEGAMAT, JOHOR.
Course Dip.Accounting...selama 3 tahun.

Sepanjang hidup saya, ini la 1st time saya akan berpisah lama dengan family.
rasa macam sedih pun ada, takut pun ada..
bukan takut x de member tapi takut waktu Orentasi...
hahahha...
takut nak basuh kaen pakai tangan..
hahahah
malu betul la...
tapi kalau orang laen boleh buat kenapa saya x bole kan?
saya terharu sangat sebab ramai family saya yang nak hantar saya pergi Segamat..
Wong L, Wong P, Encik, K.Tirah, My Mom, My Dad n lastly My Lovely Sister..
terima kasih semua sebab sudi luang masa untuk antar Ya( nama panggilan kat rumah)

Satu perkara lagi yang saya risau, saya takut menangis je bila semua2 family saya nak balik...
saya nak tunjuk yang saya kuat walaupun duduk jauh daripada diaorang..
well biasa lah, saya x pernah duduk asrama sebelum ni so tak pernah lagi berenggang dengan My Mom n My Dad...
Mama n Baba, adik janji adik akan belajar dengan sungguh2..
adik x akan kecewakan mama n baba,,,
adik nak jadi best student dekat UITM SEGAMAT,,,
InsyaALLAH..
itu lah Visi saya sekarang...

I'll promise that I'll do the best in my study...
To all my friend tolong la doakan saya supaya saya kuat dari segi mental n fizikal...
Dan kepada siapa2 yang baca post ni..
Tolong la doakan untuk saya, semoga saya berjaya menjadi best student dekat U saya...
INSAYALLAH....

RYSHA NADIA BINTI MOHAMAD SHUKOR CHAIYOK2.....
U CAN DO IT....=)

No comments:

Post a Comment