Saturday 24 July 2010

Orentasi Course (DIA)

Tadi baru je lepas sesi pertama untuk orentasi course for DIA means ACCOUNT.
Pukul 8.30 pm Saya n member2 beratur untuk daftar nama n di bahagikan ikut kumpulan...officially ada 18 group dan saya dapat group no. 6...
well biasa la mula2 mane nak kenal semua orang, just tegur2 macam tu je...
Kalau orentasi tak sah la kalau x de Ice Breaking, nama kumpulan, moto, logo n trademark kumpulan masing2....
tak terlepas lah jugak dengan kumpulan saya...actually kitaorang dibahagikan kepada 2 kumpulan means 1 group buat logo n moto n satu lagi group kene pikir kan nama group n trademark..
saya join group trademark...
macam2 trademark kitaorang dah pikir..
akhirnya timbul idea untuk buat "HAKA"...
Percaya @ x...
saya la leader nye...
hahahahhaa

Trademark kitaorang ni laen dari sume group...
Citer die macam ni...
"mula2 saya kene berlakon jadi malu2 sebb saya sorang je yang pkai bju kurung dlm group sya, so terpaksa lah jdi pemalu...then saya pun buat la gaya "HAKA" dengan terkangkang2 nya...
memalukan betul...
'jatuh maruah aku' hish.....
hahahahha
tapi memang fun la untuk hari ni...
nasib baek sume budak2 nya sporting n gile2....
Esok ada lagi orentasi sesi ke2...
Kalau x de aral yang melintang saya akan update blog ni tuk share pasal orentasi course yang gile ni....=)

1 comment: