Thursday 5 August 2010

Citarawarna ( INTAN NO.1)

Semalam merupakan hari yang menyeronokkan bagi saya ..
saya x akan lupakan apa yang terjadi semalam...
saya n Nik n beberapa warga blok Intan part 1 menyertai Citrawarna yang bertemakan Percikan Ramadhan Di Ambang Kemerdekaan...
Setiap Blok di beri tema kenegerian ...
BLOK INTAN - PULAU PINANG...
so kalau dah pulau pinang dah tentu2 la buat boria kan...
Mesti U all ingat saya masuk boria kan?????
malangnya tidak...
menari bukan, menyanyi pun bukan...
saya mesti masuk part yang glamour pnye iaitu BERLAKON...
HAHAHAHAHA memang syok kot...
Saya berlakon jadi orang kampung....

Ada 9 Blok berlakon....
Blok Intan dpt giliran last sekali...
saya tgk setiap Blok buat sume gempak2 kot...
especially SEMPANA RIAU aka SR.....
gerun pun ada gak...
tapi alhamdulillah Blok Intan dah memecahkan tradisi setelah sekian lama...
Akhirnya Blok Intan dapat No.1....
perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
memang saya x sangka.....saya ingat kan SR akan menang....
Johan - BLOK INTAN
Ke-2- BLOK SEMPANAU RIAU
Ke-3- BLOK BAIDURI....

syok giler kot...
rindu la pulak nak berlakon lagi...
satu pengalaman yang unik n x dapat dilupakan...

HIDUP BLOK INTAN..................................
CHAIYOK2.................................................... 

No comments:

Post a Comment