Sunday 1 August 2010

MAMA DATANG

semalam merupakan hari yang paling menyeronokkan bagi saya...
waktu saya, wawa n lisa tengah gotong royong kat PI aka masjid...
Pastu tetiba mak saya call...
mak saya kata dah smpai kat kolej...wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
seronok giler time tu....
excited giler kot...
sbb officially nya dah 1 buln saya x balik kjang...
huhuhuhuhu....
waktu mak sya dtg mak saya bwak SPAGETI, PENGAT DURIAN, N macam2 ag...
sdap sgt2,..
dah lama x rasa mama nasak,,,,
so wawa n lisa pun join la skali...
sdapppppppppppppppppp kn wawa???????????????????????????
hahahahahahahaha......
mama dtg kejap je,,,,
lepas tu mama blik dlm kol 7......
tq mama n baba 4 everythng....
I LOVE UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

1 comment:

  1. spageti??pengat durian???
    knape aku balik time tu? knape??

    ReplyDelete